APIE MANE
Kaip svetingumo ekspertas, visada vadovaujuosi ne tik svečio poreikių atliepimu, bet ir dėmesiu kolegoms bei glaudaus ryšio kūrimu. Tikiu, kad kaip jaučiasi personalas, taip jaučiasi ir svečiai bei klientai. Būtent šis požiūris paskatino mane gilintis į svetingumo kultūrą. Tinkamai pritaikytas svetingumas yra veiksminga strategija, padedanti kurti tęstinumą ir lojalius santykius su svečiais.
Šiuo metu dėstau Šv. Ignaco Lojolos kolegijoje. Taip pat glaudžiai dirbu su CoFive online mokymų platforma ir Promo Cash&Carry mokymais vadovams. Dalinuosi savo patirtimi paskaitose ir privačiuose mokymuose. Žinias nuolat gilinu bendradarbiaudamas su vienu geriausių viešbučių pasaulyje – The Ritz.
2024 m. – mano kaip svetingumo eksperto patirtis The Ritz
The Ritz. Patirtis, padėjusi suprasti, kad viską galima daryti geriau. Skaičiau daugybę knygų apie svetingumą, aptarnavimą, stalų dengimą, taurių blizginimą, svečio priėmimą ir etiketą. Daugelyje jų buvo minima The Ritz-Carlton viešbučių grupė. Galiausiai į rankas pateko knyga The New Gold Standard. Perskaitęs ją supratau, kad būtinai turiu ten patekti. Ir man pavyko.
Kai užsispiri – gali viską. Reikia tik kantrybės, noro… arba pinigų.
Nuvykęs į The Ritz, supratau, kaip smagu stebėti aplinką, kur viskas apgalvota iki smulkmenų. Ne tik dėl aptarnavimo ar sidabrinių įrankių, bet dėl žmonių požiūrio ir malonumo dirbti. Manęs dažnai klausia: „Ten viskas labai karališka, brangu?“ Taip – bet ten eini kaip į teatrą: atsipalaiduoti, neskubėti, mėgautis. Svetingumas – tai kultūra.
Grįžęs supratau, kad noriu dar daugiau kokybės, aiškumo ir struktūros. Labiausiai noriu, kad kurtume tokius santykius su svečiais, kad jie norėtų su mumis būti nuolat.
2025 m. – įžvalgos iš The Ritz London
Šiemet, lankydamasis The Ritz London, dalyvavau keliuose „pre-service“ kursuose. Ten išgirdau sakinį, kuris įstrigo ilgam:
„Jūs supraskite, atėjo pora, kuri kartu gyvena 60 metų. Jie neturi apie ką kalbėti. Jie stebi jus.“
Hmm, pagalvojau – ir aš esu tas stebėtojas, ieškantis detalių. Kiekvienas daiktas turi savo vietą ir reikšmę. Kiekvienas tinkamai užduotas klausimas duoda informaciją, kurią galima panaudoti ateityje.
„Jūs esate spektaklio dalis. Aktoriai ir jei kas nors nesiseka – nuslėpkite. Žiūrovas neturi to pajausti.“
Kiek bedomėčiausi, viskas susiveda į tris dalykus – vertę, ryšį ir jausmą. Tai yra kiekvieno verslo, kuris dirba su svečiais ar klientais esmė. Tai sėkmės strategija, kurios mokiausi ne tik „The Ritz London“, bet ir Cornell University. Šią patirtį taikau jau daugelį metų – sėkmingai.
Kaip svetingumo ekspertas, žinau, kad šios vertybės tinka kiekvienam verslui – nepriklausomai nuo jo dydžio ar srities.
Susisiekime ir sukursime Jūsų svetingumo strategiją drauge.
Sertifikatai ir kompetencijos
Man kokybė – pagrindinė veiklos ašis. Sertifikatai tik patvirtina siekį nuolat tobulėti. Kiekvienas jų yra pažadas užtikrinti, kad mano paslaugos ne tik atitiktų, bet ir viršytų Jūsų lūkesčius. Savo kompetenciją perduodu ir dėstydamas studentams prestižinėje Šv. Lojolos kolegijoje.
eCornell sertifikatas